Silver sneakers

13:24


Roztrhané džíny, které vypadají, jako když jsem právě prošla zahradou s růžemi či ostružiníkem, mne nikdy moc nelákaly. Měla také jedny, nicméně ty jsem stejně moc často nenosila. Avšak nastala klasická situace. Na dovolené jsem zapadla do obchodu s oblečením. A uviděla jedny skvěle padnoucí slim džíny ve slevě. Jediná vada? S roztrháním na kolenou. Vyzkoušela jsem si je. A změnila na ně okamžitě názor. Takže již vlastním dvoje takové. Rozhodně je začnu nosit častěji. A protože mají vyšší pas, zkombinovala jsem je s kratší tričkem. 😊 Stříbrné tenisky mají zase jiný příběh, nicméně je velmi podobný tomu s džínami, takže ho nemá cenu zde rozepisovat. A teplý oversize bílý svetr je do toho počasí nutností.

džíny - Mim, tenisky - La Halle, svetr - H&M, tričko - Terranova






Vaše Mája ♡

0 komentářů