Munich | Germany

13:54



Do německého Mnichova jsem odjížděla celá natěšená nejen na to, jak opět vypadnu mimo Prahu, poznám nové město, život místních obyvatel a udělám si dlouhou procházku kolem vody, ale i jak třeba ochutnám některou z lokálních specialit a tak podobně. No nebudu tady lhát o tom, jak to bylo vše báječné a skvělé, protože bohužel nebylo. Mé očekávání bylo totiž tentokrát asi moc velké. Obecně bych neřekla, že Mnichov je ošklivé nebo špinavé město, vše však kazilo nejen velmi deštivé počasí, ale také mraky lidí, které všude byly. Byla jsem docela ráda, že jsem si vcelku rychle prošla centrum a ztratila se k vodě, kde jsem potkala pouze pár pejskařů. A pak se s promočenými botami večer dostala zpět na hotel. A přiznám to na rovinu, den se mi výrazně zlepšil až večer, kdy jsem si šla dát do nosu na večeři. A kam? No přeci do Vapiana, o kterém jsem psala v předchozím článku. 😊 

Abych to shrnula, Mnichov (a jak teď tak přemýšlím, tak vlastně celé Německo) mi moc k srdci nepřirostlo. Možná je to místními obyvateli, se kterými si prostě nerozumím (a není to jen tím, že neumím německy), ale tak nějak obecně mi prostě nesedí. V mém hledáčku je ještě Berlín, do kterého bych se velmi ráda podívala, ale víc asi zatím z tohoto státu nebudu mít potřebu poznávat.

Jaký máte na Německo názor Vy? Je to Vaše oblíbená destinace či preferujete také jiné země? 😊



Moc se mi líbí místní způsob dopravy. Jelikož jsem nebyla ubytována přímo v Mnichově, ale v odlehlejší příměstské části, do centra jsem jela vlakem. A dle počtu kol (stejně jich bylo i na druhé straně za mnou) většina lidí ráno prostě nasedne místo do auta na kolo a na vlak si prostě dojede.





Neuhauser Straße


Začínám šetřit... LOVE! ♥




mnichovská radnice na Marienplatz




Oukej, a na tohle šetřím také! ♥



kostel sv. Lukáše 


středeční trhy


Vapiano München



And go home...

Vaše Mája ♡

3 komentářů

  1. A já zrovna slyšela, že je super. :) každopádně z fotek dobrý :)
    Ejnets in Lisboa

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jak říkám, počasí dělá fakt hodně. :) Věřím, že za sluníčka je tam mnohem lépe. :)

      Vymazat
  2. Nikdy som tam nebola, tak nemám žiadny názor. Ale celkovo ma Nemecko ako krajina vôbec neláka.

    https://lamodaeanarchia.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat