Neon orange overall

10:26


Když někam odjíždím (a poslední dobou se to děje velmi často), upřednostňuji, aby můj cestovní outfit byl hlavně pohodlný. A pokud se spojí již zmíněná pohodlnost s tím, že je dané oblečení i hezké a slušivé, jsem nadmíru spokojena. O ovelarech jsem zde básnila již básnila, zaměřila jsem se však na černé. Nyní u mne dostal šanci i tento takový trošku více výraznější (hihi).😊 V létě totiž ráda nosím i barvy výrazné, protože si myslím, že k němu prostě patří (do černé se mohu schovávat během pochmurných podzimních deštivých dnů). A jelikož mne v pátek čekala delší cesta autobusem mimo Prahu, zvolila jsem právě ten. Mimochodem, hádejte, odkud je? Ano, ze second handu! Je tak i příkladem toho, že se v nich dají najít parádní kousky za skvělé ceny. 😊

overal - second hand, vesta - Bershka, tenisky - H&M






Vaše Mája ♡

0 komentářů