New In: Straw white Bikini

10:51


Do třetice bych Vám ráda ukázala poslední plavky, které jsem si pořídila pro letošní letní sezónu. Jsou z nejnovější kolekce z New Yorkeru a narazila jsem na ně v podstatě náhodou (vlastně jako na téměř všechny mé kousky v šatníku, jelikož mám zkušenost s tím, že když hledám něco konkrétního, co potřebuji nebo bych tím prostě jen ráda oživila svou skříň, nekoupím nic, protože to prostě nikde není). A co se mi na nich líbí, resp. čím mne zaujaly? Tím, že vypadají jako slaměné. Ono to možná na fotkách tak nevypadá, ale když je vidíte ve skutečnosti, opravdu svým vzorováním připomínají slámu (nebo mám až tak velkou představivost 😊). A jelikož jsem na toto léto nějaké nové pěkné a zároveň zajímavé sháněla, padly mi do oka téměř okamžitě. A jaké plavky pro toto léto máte letos vybrány vy?


plavky - New Yorker, boty - Tex, klobouk - z trhu z letní dovolené, brýle - Primark









Vaše Mája ♡

0 komentářů