Summer City Outfit

9:40


Na létě miluji spousty věcí - sluníčko a s ním spojené teplo, trávení volného času venku, letní drinky a zábavu, #summerfeeling a v neposlední řadě jednou z nich je také to, že mohu nosit lehké oblečení a neřešit několik vrstev proto, aby mi nebyla zima. Právě tyto šaty patří během teplých letních dní díky své lehkosti k mým oblíbencům. Nejvíce se mi na nich líbí kombinace pevnějšího černého vršku bez ramínek a vzdušné sukně. Já tento outfit fotila v horké Valencii, takže mé ošacení bylo myslím si naprosto ideální.😊 Na nohy jsem zvolila lehké sandálky. A brýle jsou v létě samozřejmostí. 

šaty - Textile House second hand, boty - Éram , sluneční brýle - Emilio Pucci










Vaše Mája ♡

3 komentářů

  1. Ájo,stačí jedna věta? Prostě když je někdo KOČKA tak je a už KOČKOU (doufám) zůstane.Pěkné sluší ti to a to MOC :) :) :) 1******* Jit-Kač :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Oblečení ti moc sluší :-) . Já mám také plnou skříň různého oblečení, a když ji otevřu, tak mi přijde, že nemám co na sebe :-D . Potřebovala bych si udělat čas a všechno oblečení, které nenosím, vyhodit :-) . Kamarádka mi ukázala eshop second hand , tak oblečení asi pošlu tam :-) .

    OdpovědětVymazat