Sailor's girl

9:10


"Ale ty šaty se mi nelíbí a stejně je nebudu nosit..." "Nedělej fóry a kup si je, sluší ti." "Ježiši mami, vždyť ti říkám, že je to zbytečné." "No tak, už je máš v košíku?" ...
Takto nějak probíhal rozhovor s moji mamkou, když jsme v obchodě na dovolené tyto šaty zahlédly. Já osobně na námořnický styl příliš nejsem, samé proužky, ozdobné knoflíky apod. nejsou nic pro mne. Nicméně musím konstatovat, že teď mi nezbývá než souhlasit s pravidlem, že maminky mají (vždycky?) pravdu. 😊 Poté, co jsem tedy byla v podstatě "donucena" si šaty pořídit, mi visely rok ve skříni bez povšimnutí. Nedávno jsem však nějaké hledala a protože mělo být teplo, sáhla jsem po těchto, že jim dám teda šanci. A teda takto zpětně uznávám, že mi asi opravdu sluší (já vím, samochvála smrdí, ale slyšela jsem to během dne od nejednoho člověka 😊) a mamka měla pravdu. Takže bych jí tímto ráda poděkovala, i když dost opožděně. 😊

šaty a brýle - z dovolené, boty - F&F






Vaše Mája ♡

1 komentářů

  1. Ájo,co vím já,tak mamča tvoje ulítává na všechno co je námořnický(mimo rumu:-O) a to mě můžeš opravdu věřit,znám jí od jejího narození.A ty šaty ti poradila dobře FAKT :-) Jit-Kač :-))))

    OdpovědětVymazat