Je fialová moje nová červená? | Is violet my new red?

13:25


Abych se přiznala, nejsem moc častý návštěvník parfumerií. Resp. ano, ale jen v případě, pokud se potřebuji nutně navonět a jdu kolem některé. Ale upřímně, která z nás holek to nedělá, že? 😊

Ze stejného případu jsem do Sephory zašla i tentokrát na dovolené. Zabloudila jsem však také do oddělení líčení a narazila na rtěnky z edice Rouge Cream Lipstick. Tak jsem si jich pár vyzkoušela a zamilovala se do jedné, konkrétně do odstínu R58 Heartbreaker. Ta barva. Ach! Bylo rozhodnuto! Rtěnka je krémové konzistence, vysoké pigmentace s skvělým krytím a hlavně také dlouhotrvající výdrží. Bez problému mi po nanesení dvou vrstev (přičemž první obtisku lehce do kapesníčku) vydrží i několik hodin. Velmi mne potěšila také cena. Také díky slevové akci, která právě v obchodě probíhala, mne vyšla na krásných 5€. V České republice se cena této řady pohybuje na 290,-Kč.

Prostě jsem zase jednou narazila na skvělý produkt za bomba cenu! A mohu Vám ho nyní s klidným srdcem doporučit. 😊 





Vaše Mája ♡

0 komentářů