Eindhoven | Netherlands

14:17


Naší třetí, a zároveň i poslední, zastávkou v Nizozemsku byl Eindhoven. Pokud mám mluvit pouze sama za sebe, tak mne toto město nijak extra neoslovilo a nezaujalo. Stejně tak jako milovníkům historických památek, těch se tu moc nenachází. Za války totiž bylo vybombardováno a většina z nich zničena. Dominantou centra je tak pouze chrám svaté Kateřiny. Pokud však máte rádi moderní technologie a umění, jde zde nalézt spousta míst k vašemu vyžití, jako např. muzeum Philips či futuristické stavby připomínající různé nadpozemské objekty. Osobně jsme ale dali přednost vydatné skvělé brzké večeři ve Vapianu (ano opět 😊) a pak dlouhé procházce rozlehlým parkem. Tím jsme se však již s touto zemí rozloučili a odfrčeli zpět k nám do Čech. 



chrám svaté Kateřiny na náměstí Catharinaplein

Tak tohle jsem nikdy předtím neviděla a dost mě to pobavilo - automat na hamburgery! :-D










Více informací se můžete také dozvědět na webové stránce dokonalazena.cz, kam jsem o mé návštěvě Holandska také napsala článek. Tak koukněte sem: "Deník cestovatelky - Holandsko".


Vaše Mája ♡

0 komentářů