MF (Minimalism Fashion)

9:57


Byl to zase jeden z těch dnů, kdy mne chytala depka, protože jsem absolutně netušila, co budu dělat další volný den, resp. zářijovém státním svátku. Ten jede tam, ta zase tam a já? Můj původní plán zněl spát, posekat zahradu, uklidit a pak? Asi sedět doma na zadku a koukat na seriáily. Hm… Jak to ale tak u mne bývá, u původního plánu naštěstí nezůstalo a já nakonec vyrazila za našima směr Písek. V tomto jihočeském městě jsem byla naposled jako malá a tak jsem si velmi ráda oživila vzpomínky. Třeba znovu vidět nejstarší most v České republice, nebo prostě strávit pěkné odpoledne s rodiči. A povedlo se. Ještě dopoledne jsem stihla skvělý brunch v Cacau a pak už nasedla do busu. Prošli jsme si celé staré město, skvěle se najedli a popovídali si (tyhle chvíle jsou nám totiž čím dál tím vzácnější). A při té příležitosti s mamkou nafotily tento outfit. A jaký je? No v první řadě rozhodně pohodlný (protože cestování autobusem není žádný extra komfort) a pak i minimalistický. Už v posledním outfitovém článku jsem se totiž zmiňovala, že mi je poslední dobou tento styl tak nějak bližší. A mám takový pocit, že u toho ještě nějakou dobu zůstane.

kabát - Pimkie, tričko - ZOOT, rifle - Mim France, batoh - od 'rákosek' (tržnice), hodinky - Bijou Brigitte, tenisky - H&M







Vaše Mája ♡

0 komentářů