ZIMNÍ LIST PŘÁNÍ | WINTER WISHLIST

12:53



Vánoce jsou skoro za dveřmi a tak i já přemýšlím o tom, čím si udělat radost, nebo popř. co by mi ji udělalo. Takže Milý Ježíšku... 😊 

1. Červená frčí. Dle módních expertů, ten, kdo nemá minimálně jeden červený kousek ve svém šatníku, jako by nebyl. I já se koukám po nějakém barevně výraznějším kabátu na zimu, který mi hned po oblečení vykouzlí, díky své barvě, lepší náladu. A jeden jsem tuhle viděla v Tally Weijl, dokonce ve výprodeji za dost dobrou cenu. Že by? A růžová parka? Od minulého roku mám růžové zimní botky a k nim by se mi moc líbila bunda, resp. parka v podobném, nebo ještě lépe, stejném odstínu. Prostě "Be pink, think pink". 

2. Vůně Good Girl od Caroliny Herery byla láska #atthefirstsight, respektive na první přičichnutí. Myslím si, že mne totiž plně vystihuje - dívku, která má jak své světlé, tak i stinné stránky, které jsou v zastoupení např. jasmínu a kakaa. A ten flakón? Boží! 

3. Ta tam jsou doby, kdy frčely maxi push-upky. Aktuálně je totiž na výsluní pohodlnost. A podprsenky typu bralettka ji plně zajišťují. A jsou sexy také, umožňují totiž např. rafinované poodhalení její menší části, aniž by to působilo vulgárně. Jako třeba ty od Victoria's Secret. Takže jednu i pro mne, prosím. 

4. Vánoce by měly být svátky klidu a pohody a míru. Ale aby toho nebylo zase moc, chce to alespoň nějaké crazy obal na mobil. S Vánoční tématikou nejlíp samozřejmě.😊 Předpokládám, že teď je jich v krámě dost a bude tedy z čeho vybírat. 

5. Ještě bych ráda alespoň jednou vyzkoušela nějaký adventní kalendář z parfumérky či drogérky, ten, jak jsou v něm miniatury různé kosmetiky. Zajímavý jsem viděla třeba v Douglasu, takže ho tam asi půjdu ještě očíhnout.





A pro fanoušky cereálií je k dostání také adventní kalendář od Mix It. A jelikož jsem, tak mne láká také. 😊



A já Vám přeji, ať přežijete nakupování dárků, protože vím, že je to vždycky peklo. 😊 

Vaše Mája ♡

0 komentářů