ZKOUŠÍM: Pilaten Black Mask

9:13


Dnes zahajuji novou sérii článků s podtitulem "Zkouším", ve kterých se s Vámi budu dělit o osobní zkušenosti s různými zajímavými kosmetickými produkty, které používám. Ještě bych ráda podotkla, že články nejsou nijak sponzorované a budou vycházet jen a pouze z osobní zkušenosti a spokojenosti s danými produkty.

A začínám rovnou se světovým fenoménem, kterým je černá slupovací pleťová maska Pilaten. Není to ani tak dávno, kdy se objevila na trhu jako absolutní senzace a celý ho zaplavila. Já jsem k ní byla dost skeptická, nicméně když ji začal nabízet i Slevomat za dobrou cenu, k vyzkoušení jsem si ji pořídila také. A nevím, zda je to tím, jak se o ní všude básní, ale čekala jsem asi na zázrak, který mi od černých teček už konečně pomůže. Ten se ale bohužel nekonal... Vyzkoušela jsem ji zatím třikrát. A moje černé tečky jsou stále tam, kde byly i před jejím použitím. Již před nějakým časem jsem zkoušela slupovací pásky od Nivea (článek zde) a už z nich jsem byla jaksi zklamaná. A u masky Pilaten to není jiné. Možná že dělám něco blbě, nebo mám divný černý tečky, nebo prostě nevím. Ale na mne fakt nefunguje i přesto, že si předtím pokožku očistím a hodně napařím. Jediné, co se mi na ní zatím líbí je její příjemná vůně, chladivý pocit při nanášení a vzhledově jemnější pokožka po jejím sloupnutí. Třeba se ještě někdy odhodlám a vyzkouším jiné masky proti černým tečkám, nicméně aktuálně mne bohužel zatím jen zklamaly.


Celkové hodnocení produktu: 20 %.





Kde nic, tu nic. Na sloupnuté masce nezůstaly bohužel téměř žádné černé tečky.


Vaše Mája ♡

3 komentářů

  1. Som rada za tento článok :D Nemám s černými tečkami nejaký extra problém, ale chcela som tento "zázrak" vyskúšať. Tak už nechcem. Ale skúsim ešte masku od Mary Kay - neni slupovací ale tiež je nejaká čierna (alebo šedá, čo ja viem) a má byť proti černým tečkám.

    Viki Ceglédyová

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To bude asi s černým uhlím, které má ten maz eliminovat či co. Začínám mit pocit, že mne prostě nic nepomůže.. :-D Ale tak až ji vyzkoušíš, dej vědět, třeba přeci... :-)
      Mája

      Vymazat
  2. Hezky píšeš, je to velmi čtivé:) Na černé tečky jsem ještě do minulého roku také trpěla, ale začala jsem používat kvalitnější kosmetiku na obličej a také krémy a od té doby mám i méně pupínku, ale vždycky záleží na typu pleti. Nicméně jsem vyzkoušela jeden z kvalitnějších krémů, který prodávají na této stránce https://apothecamundi.cz/ - velmi mě potěšil a jsem s ním více než spokojená už přes půl roku :)

    OdpovědětVymazat