TRAVEL VIDEO from Iceland

10:27


Hezké dobré ráno! Tak jsem se do toho pustila a připravila další z mých cestovatelských videí. Pro tentokrát je z Islandu, na kterém jsem, jak jistě dobře víte, v lednu strávila pár dní. A přiznám se, že mne ty videa fakt začínají dost bavit! Už ta jejich příprava, když u ní vlastně i zpětně vzpomínám na krásné zahraniční zážitky. 😊 Možná jen kdybych měla nějaký lepší program na jejich úpravu. Používám totiž program OpenShot Video Editor. Ten je na jednu stranu zadarmo, na druhou mám však občas chuť počítač prohodit oknem, a to když mi třeba najedou nejde udělat krok, který jsem již předtím několikrát vytvořila. Grrr! Občas mám tak pocit, že si ten program žije vlastním životem. Kdybyste třeba věděli o nějaké podobném free programu, budu velmi ráda za tipy. No, ale už dost stěžování si a vraťme se pomocí videa zpět na Island, aneb zemi ledu a ohně, jak se mu také přezdívá. Užijte si ho! 😊

Vaše Mája ♡

2 komentářů