Bormio | Italy

9:39


Ciao! Říká se, že všechny cesty vedou do Říma. Ta naše tam ale nevedla (i když byla obdobným směrem). Skončila totiž v italských Alpách, resp. v městečku Bormio. Někteří z Vás budou zřejmě znám sousední Livigno, nacházející se těsně za švýcarskými hranicemi. Jedná se totiž o bezcelní zónu a velmi žádanou oblast na lyžování. Bormio je ale za kopcem a už tak známé není (resp. dle toho, co jsem slyšela a z osobních zkušeností). Jezdíme se v podstatě pravidelně už x-tým rokem a je to taková naše srdcová záležitost.




Nad městečkem se nachází několik lyžařských areálů, samotné Bormio Ski, dále Oga, Le Motte či Santa Caterina. Dříve bývalá nejlepší právě poslední zmiňovaná Svatá Kateřina, ale letos nám přišlo, že se nějak zhoršilo (například v rámci úpravy sjezdovek) a tak to na plné čáře vyhrál právě lyžařský areál Bormio Ski.



















V polovině našeho pobytu se ale bohužel udělalo vážně ošklivé počasí, pršelo a byla, a tak jsme se zajeli podívat do hlavního města místní provincie, do Sondria. Věřím, že kdyby bylo sluníčko, tak město působí veselejším dojmem, ale takhle nám moc pozitivní a hezké nepřišlo. Tak kdo ví, třeba se do něj podívám ještě někdy, za přívětivějšího počasí. 😊




I když ne všechny dny byly úplně ideální (např. co se počasí týká), jsem určitě moc ráda, že jsem na hory zase jela a provětrala lyže a snowboard. 😊 Tak doufám, že za rok zase arrivederci! 😊

Vaše Mája ♡

2 komentářů

  1. Jsem ráda tvůj za článek, protože bych se tam chtěla taky někdy kouknout a právě zatím jsem slyšela jen samá pozitiva :) Máme proježděná už skoro všechna střediska v Itálii, tak je načase se zas kouknout jinam a Bormio mě dost láká právě!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, to jsem ráda, že mé články mohou být i inspirací, kam vyrazit. :)

      Vymazat