Mé nejoblíbenější kavárny a bistra v Praze II.

9:55


Již jsem publikovala první část mých nejoblíbenějších pražských kaváren a bister, dnes je řada na druhé části (protože je jich v Praze tolik, že se do jednoho příspěvku opravdu nevejdou). 


Café Letka

Moderní letenská kavárna, jejíž interiér nelze nemilovat. A myslím si to, protože já sama mezi jeho milovníky rozhodně patřím! Nebudu Vám ho zde ale líčit, protože nejlepší je si do podniku zajít a přesvědčit se na vlastní oči. 😊 Café Letka nabízí také velké množství nápojů, od teplých po studené (nabízí zde dokonce i pivo Matuška) a snídaní, obědů a dokonce i večeří. Jde přes den o kavárnu, která se večer přemění na bar. Téměř každý den mají tak otevřeno až do půlnoci, kromě neděle, kdy „jen“ do deseti do večera. A jídlo je moc dobré (ta anglická snídaně? Gorgeous! Tak šup šup, už jste na cestě? Jo a rezervaci doporučuji.
Více na www.cafeletka.cz. 





WAF-WAF 


Máte rádi palačinky? A wafle? A sladké? Jako myslím tím, hodně sladké, třeba hodně teplé Nutelly na palačince nebo wafli? Jo? Tak to zamiřte do podniku WAF-WAF. Nachází se v horní části ulice Milady Horákové, nahoře u Letenského náměstí a je fakt boží! Já vím, že to říkám skoro u všech, ale když oni jsou (a ty špatné bych samozřejmě nedoporučovala, že jo). 😊 Byla jsem tam už několikrát a vždycky jsem odcházela naprosto spokojená, až přejedená (ale příjemně). Protože to je fakt yummy! I teď na to začínám mít chuť. Ale teď je WAF-WAF móóóc daleko ode mne… V nabídce mají také speciální Waf-Shakes – teplé mléčné nápoje bohatě ozdobené šlehačkou, waflí a dalšími ingrediencemi (jako fakt kalorická bomba, ale prostě čas od času nejde odolat). Dokážete odolat?
Více na www.waf-waf-cz.






Kofárna Café 


Dlouhou dobu u mne neměla kavárna Ema espresso bar konkurenci, co se kávy týče. Nicméně teď ji na paty poměrně nová kavárna v blízkosti pražského Újezdu. (Nejen) kávu mají totiž vynikající! A ke snídani, svačině či lehkému obědu si můžeme objednat vynikající domácí pokrmy (slané i sladké), připravené ze sezónních surovin. Já tedy ochutnala například nakládaný sýr s kořením a pita chlebem a byl opravdu vynikající, úplně se rozpadal na jazyku. Pecka! 
Více na www.kofarnacafe.cz. 




Pastacaffé 

Tuto kavárnu s bistrem jsem objevila nedávno a musím říci, že jsem v ní rozhodně nebyla naposledy. Jelikož patří do restaurační sítě Ambiente, je zde kvalita potravin, chuť samotného jídla i vstřícnost obsluhy zaručena. Čerstvé suroviny a příprava domácích těstovin a zákusků jsou zde základem pro tvorbu moderní kuchyně. Každé dopoledne si zde můžete pochutnat na bohaté snídani , od 11:30h na vydatném obědě a později na lehké večeři. Vybrat si můžete z jedné ze dvou poboček – ve Vězeňské ulici na Starém městě nebo ve Vodičkově ulici blízko Václavského náměstí. 
Více na www.pastacaffe.ambi.cz. 



Už víte, kam se vydáte? ...


Vaše Mája ♡

2 komentářů

  1. oh už sa neviem dočkať, keď pôjdem do prahy a vyskúšam všetky tie drotíky a kafíčka a palacinky

    My Supercalifragilisticexpialidocious Diary | Live Better, Love Harder & Cure Hangovers

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě stojí za vyzkoušení (minimálně)! :)

      Vymazat