Paris | France

10:13


Jo! Přesně nějak takto jsem si to představovala! Nelítat sem a tam, od památky k památce ve stresu s tím, že si je přece všechny nestihnu prohlídnout, nafotit a pak budu za trapáka, že jsem je všechny neviděla. Ne! Jen se procházet, sednout si na dobrou kávu do té skvěle ohodnocené a recenzované kavárny a jen se nechat unášet tam, kam mne nohy zavedou. A ono se mi to splnilo! Všechno šlo tak nějak ráz na ráz a já jsem ani nevěděla jak a už jsem v letadla čekala na jeho odlet do města lásky, tedy do Paříže.



Pocity byly smíšené, přece jenom jsem vlastně poprvé cestovala takhle sama. Na jednu stranu jsem měla obavy, zda mne to bude vůbec bavit, být takhle celý den sama v 'cizím' městě (nebyla to totiž moje první návštěva a některé ty památky jsem si tak nějak 'povinně' prošla už při těch minulých). Na tu druhou jsem se těšila na, v tu chvíli, snad skvěle strávenou víkendem. "Pracovně" bych to nazvala takový "Weekend escape to Paris". A takhle zpětně musím uznat, že čas od času udělat, pro mne, takovou šílenost, tedy koupit si ze dne na den letenky a letět úplně sama, je fakt skvělý! Protože si můžete dělat fakt co chcete a nikdo vám do toho nekecá (teď se omlouvám všem mým minulým, přítomným i potencionálně budoucím spolucestovatelům, ale je to tak!😊). Doporučuji každému to minimálně vyzkoušet. Avšak měla jsem možnost bydle tu kamarádů (za což jsem opravdu velmi vděčná), takže jsem nebyla aspoň večer sama.









hřbitov Montparnasse


Již v Praze jsem si vyhlédla kavárnu La Coutume Café. A musím uznat, že chybu jsem rozhodně neudělala! :)




Musée de l'Armée


Jsem na ty menší záplavy tak trošku zapomněla a ještě ráno jsem si říkala, že se hezky projdu po pařížský náplavce.. oukej, tak nic...



Originální palačinku jsem ochutnala v palačinkárně MAYYA Bar à crêpes. Mňam! A ten lustr? Wow! 





Vaše Mája ♡

1 komentářů