Mariánské lázně | Czech Republic

9:55


Krásný den! Další z mých cestovatelských příspěvků nebude odnikud ze zahraničí, nýbrž ze západních Čech, přesněji z krásného města Mariánských Lázní. Tentokrát to byl spíše takový odpočinkový a relaxační víkend. Ubytování jsem měla zajištěno v lázeňském hotelu Royal. Plnými doušky jsem si tedy během pobytu užívala jak fitness centrum, tak wellness část s bazénem, vířivkou či parní saunou. A jelikož vyšlo nádherně také počasí, po celou dobu svítilo sluníčko a teploty byly více než příjemné, jela jsme se podívat i do národní přírodní rezervace SOOS. V ní se nacházejí, ve střední Evropě ojedinělé, bahenní sopky, které jsem nikdy předtím neviděla. Zároveň v samotných Mariánských lázní ochutnala jak různé přírodní léčivé prameny, vyvěrající přímo ze země (většina z nich mi tedy vůbec nechutnala, až na pramen Rudolfův), tak i pokrmy v místních kavárnách a restauracích. 😊 A jaký suvenýr si přivést? Samozřejmě Lázeňské oplatky. 😊


Po ubytování v nádherném lázeňském hotelu Royal následovala odpolední procházka po městě.

Kolonáda v pozadí se zpívající fontánou.






Podívala jsem se i do místních sadů. Sice bylo již chladno, ale bylo v něm příjemně.






Večer následovala večeře v místní skvělé Gurman Restaurant.


Druhý den mne, po velmi vydatné snídani, čekala návštěva národní přírodní rezervace SOOS, místních pramenů a bahenních sopek.










Stará úzkokolejka, po které se převážel z blízkého lomu vytěžený kaolín.



A po výletu zasloužený odpočinek v hotelovém wellness a opět vynikající večeře, tentokrát v Classic Caffé.






Navštívili jste také někdy Mariánské Lázně? Jak se Vám v nich líbilo? 😊


Vaše Mája ♡


0 komentářů