Mölltaler Gletscher | Austria

10:37


Tak to přece jen vyšlo. Už to vypadalo, že si letos zalyžuji jen jednou, a to na již dříve zmíněném Hochfichtu, nicméně nakonec se to povedlo a dostala jsem se do i do Alp.

Cílem cesty byla vesnička Innerfragant, nacházející se ve středním Rakousku, a nad ní ležící lyžařská oblast Mölltaler Gletscher. Od Prahy je vzdálena přibližně 550 km, tudíž je vhodná také pro pobyty v délce pouze několika dní, jako to bylo i v mém případě. Její nejvyšší vrchol leží ve výšce přes 3100 m n.m. a celá oblast je ledovec, takže se zde dá lyžovat i během jarních měsíců.

Už když jsem přijížděla, všimla jsem si, že celá oblast je velmi krásná a čistá, co se přírody, ale i vesniček týká. Bylo však již šero a tak jsem celou nádheru viděla až druhý den ráno. Z balkónu rodinného penzionu Alpenhotel Badmeister bylo vidět přímo do hor až na jejich zasněžené vrcholky. Krása! Ihned jsme se tedy po snídani vydali směr lanovka. Naneštěstí nebylo zrovna nejlepší počasí, bylo zatažěno, nebylo tedy vidět skoro na pět metrů před sebe a foukal silný vítr. Druhý den jsem se tedy vydala na pěší túru po místních kopcích. V nížině sluníčko svítilo a téměř celou dobu jsem se nacházela na závětrné straně, a tak to byl velmi příjemný výlet. 😊

Třetí, a zároveň poslední den, se však udělalo velmi pěkně a tak jsem na svazích strávila téměř celý den. A i když jsem po návratu do penzionu vypadala v obličeji jako rajče (zapomněla jsem se totiž namazat opalovacím krémem) a celé tělo mne ze snowboardu bolelo, spravilo to (jako i každý den předtím) hotelové wellness.

Další den jsem dopoledne vyrazila na cestu zpět domů. A nedalo mi to a musela jsem se v Linzu, přes který jsem projížděla, zastavit na oběd v mém milovaném Vapianu. A co že to je? O tom v některým s dalších příspěvků... Nicméně mohu konstatovat, že lepší závěr dovolené jsem si přát nemohla. 😊


penzion Alpenhotel Badmeister

výhled z hotelového balkonu

Den druhý a pěší výlet po okolí.









Den třetí. Nádherné počasí a parádní snowboarding. Jako bych se ocitla v ráji na zemi.












Bylo také nutné se pořádně posilnit...


... a Aperol Spritz je v Rakousku nutnost. 😊

Z wellness byla nejkrásnější tato sauna, která má výhled přímo na hory. #miluju





A takto nějak vypadaly naše večeře v penzionu. #taktojsemfaktcumela

Zastávka v Linzu cestou zpět.


Asi pomalu začínám být na cestování závislá. Už teď se totiž těším na další navštívená místa. 😊


Vaše Mája ♡

2 komentářů