BICYCLE TRIP NO. 4

10:25


Tento článek zde měl být již před nějakým tím týdnem, ale přiznám se, že jsem na jeho sepsání našla čas až nyní, protože jsem pořád někde lítala a měla na programu různé akce či práci (Nebo třeba stihla další dva výlety na kole, jeden z nich dvoudenní. Ale o tom až zase někdy příště. 😊 ). S kamarádem jsme si cyklovýlet naplánovali vcelku dopředu a já jen doufala, že se uskuteční a že mi do něj něco nevleze. A povedlo se. Nevlezlo! (Protože kdo mne zná tak ví, že s tímto jsou se mnou občas problémy.)

Trasa začala klasicky v Prokopském údolí, odkud jsem jela dále směrem Barrandovský most. Za ním jsem se setkala s kamarádem a pak jsme společně pokračovali po modřanské cyklostezce až ke Zbraslavi. Zastavili jsme se také na známém vyhlídkovém bodě - hradišti Závist. Odtud dále vyjeli přes Dolní Břežany, Hodkovice, Vestec, Průhonice, Petrovice a Hostivař do naší cílové stanice (a mé mezistanice), na pražský Chodov. A po vydatné pizze jsem pokračovala přes Kunratický les, Bráník a Prokopské údolí opět zpět směr Stodůlky. Celkově měla trasa, kterou jsem najela, kolem 70 km, takže se může jednat klidně o výlet na celý den (s několika zastávkami na posilnění). 😊 Pro ty, kdo nemají zrovna čas jezdit mimo Prahu nebo se jim třeba hned nechce, rozhodně tento okruh doporučuji. 






No tak jako jó, šlo mu to. :)






Home-made pizzáááá - mňam!



Vaše Mája ♡

0 komentářů