Fat Burner | I am Good Choice

8:47


Sport patří k mému životu stejně tak neodmyslitelně, jako boty Manolo Blahnik ke Carrie Bradshaw. A nedělám ho samozřejmě jen proto, že mě baví, ale zároveň se díky němu udržuji fit a posiluji celé tělo. Zároveň však miluji jídlo a to bez rozdílu! Jsem schopna sníst k večeři jak lehký salát s kozím sýrem, tak i velké Big Mac menu s hranolkamau a kolou v Mekáči. Během léta dbám na svou postavu o něco více než během zimního období a tak jsem velmi ráda, že jsem mohla vyzkoušet povzbuzovč výkonu a spalovač tuků od značky I am Good Choice. Za vznikem značky stojí úspěšný český hokejista Zdeněk Bahenský, který jí sám užívá. V produktu Stimulate and Fat Burner najdete 120 kapslí, které napomáhají lépe spalovat tuky při fyzické zátěži a zároveň zlepšují výkonnost a vytrvalost při jakémkoliv sportu či jiné aktivitě. Jelikož pravidelně běhám, tak si beru tabletku přibližně 30 min před výkonem. Doporučené dávkování jsou 4 kapsle, já však užívám jednu a přiznávám, že mi stačí. Potím se daleko víc a i v místech, na kterých bych ani neřekla, že je to možné. 😊 Doporučuji tento produkt vyzkoušet na vlastní kůži. Očekávané výsledky se dotaví rychleji, než možná čekáte. 

Značka I am Good Choice nenabízí pouze tento jeden produkt, ale v jejím sortimentu naleznete i další, např. raw tyčinky, multivitamíny v prášku či isodrinky, udržující správnou hydrataci těla. Více na jejich webových stránkách www.good-choice.cz.



Vaše Mája ♡

include PP

1 komentářů

  1. Taky jsem přemýšlela, jestli při svém hubnutí nepůjdu kromě přírodní cesty cvičení i cestou nějakých potravinových doplňků stravy. Jediné, co mě odrazuje, tak je poměrně vysoká investice a to, že si těžko vyberu v té přemíře produktů. Navíc všichni víme, že ty produkty jsou rozdílné kvality a ne vždy pomáhají a dělají to, co mají. :(

    OdpovědětVymazat