'Fashion stole my money'

21:50


To jsem zase jednou jela kolem Primarku. "Ne, nebudu si tam nic kupovat, nic nepotřebuju!" Tři kroky... "Ale vždyť to je PRIMARK! U nás není a mají tam dost levné věci. Oukej, jen nakouknu... Týjo, to je skvělý kabátek..." A už to jelo... No, naštěstí pro moji peněženku, jsem měla do letadla omezení již tak narvaného pouze příručního zavazadla, a tak jsem pořídila jen pár (tedy byly čtyři) kousků. Jedním z nich je i tato zelená oversize mikina s úplně skvělým nápisem. Protože je to pravda! A kdo říká, že se mu to ještě nikdy nestalo, ten podle mne kecá. 😊

Mimochodem, vyzkoušela jsem nafotit tento outfit tzv. za chůze. Cíl byl, aby to působilo jako takové momentky z procházky a ne jen "pózičky". Co na tento koncept říkáte? Myslíte si, že je použitelný ještě jindy? 😊 Děkuji za Vaše názory.

mikina- Primark, tričko s chokerem - New Yorker, sukně - Pepe Jeans, punčochy - Kik, tenisky - H&M











Vaše Mája ♡

2 komentářů