PINK(ie) Girl but Not Your Baby

8:59


Vůbec nechápu, jak je možné, že se většině lidí zdají tyto boty příšerné! Jako vážně! Většina lidí při pohledu na ně vyhrkne "ježiši". Ale mne se fakt líbí. 😊 Jsou tedy lehce trošku více extravagantnější, ale věc se má tak, že já nějaké takové podobné sháněla. Černých 'obyčejných' mám totiž tak nějak dost. A říkala jsem si, že nějaké, ladící s mojí milovanou růžovou parkou (yes, another ithem from my winter wishlist is done) by úplně od věci nebyly. Tyhle jsou tedy od 'rákosek' (neboli jak nazývám čínské obchody). Ale jsou moc fajn a hlavně jsou teplé. Protože je opravdu až neuvěřitelné, jaký jsem já zmrzlík a podle mne by mi byla zima i teď na pláži v Karibiku. 😊 A tričko? Tak nějak se aktuálně ztotožňuji s jeho výšivkou no... Jo a mimochodem, tu čepici taky zbožňuji, protože jsem si vždycky, už jako malá, přála mít čepici s maxi bambulí, ale nikdy jsem žádnou neměla. Ale konečně ano! Jupí! 😊


parka - Tally Weijl, kalhoty - New Yorker, čepice a boty - od 'rákosek', tričko - H&M











Vaše Mája ♡

2 komentářů

  1. takéto rúžovéé som zvažovala aj ja ;) možno by som ju nedala práve s tou ružovou parkou ale inak som všetkými 10timi ZA

    Viki Ceglédyová

    OdpovědětVymazat
  2. Já jsem si původně myslela, že to budou podobnější barvy, ale i tak jsem byla spokojena. :-)

    OdpovědětVymazat