Back to Baroque epoch

14:26


Když jsem měla podobnou sukni v ruce naposledy, zanechala jsem ji v obchodě s myšlenkou, že se mi stejně vlastně ani tolik nelíbí a tu cenu bych za ní nedala (i kdybych na ní měla 😊). Ale pár týdnů měsíců uplynulo a já jsem na podobnou,o mnohem levnější, narazila znovu. A po vyzkoušení jsem si vlastně řekla "proč ne, vždyť to zas tak hrozný není a alespoň zase lehce oživím a obměním svůj šatník. Tak jsem v ní samozřejmě musela chtěla hned nafotit další outfit. A bum bác! Vy si ho můžete prohlédnout níže. Jinak ale z něho celého mám nejraději ten svetřík, protože je strašně moc příjemný na nošení, lehký a se zajímavými detaily (průstřihy). 😊

A jak jste na tom s podobnými kousky vy?

kabát - Tally Weijl, sukně a svetřík - River Island, kabelka - Guess, polobotky - CCC









Vaše Mája ♡

0 komentářů