Kiev | Ukraine

10:20


Už ve vlaku směrem do Bratislavy jsem si říkala, že tohle bude asi velmi zajímavý výlet. Nevím proč, ale měla jsem prostě takový pocit. No a opravdu bylo na co se "těšit"...

Cíl naší cesty byla tentokrát Ukrajina, resp. její hlavní město Kyjev. Avšak už samotný pozdní let z Bratislavy do Kyjeva byl velmi pestrý. Ona když křičí skupinka alkoholem lehce obšťastněných hochů "všichni tady umřeme, hahahá", to se pak nedá ani spát že jo. Taktéž přesun Uberem z letiště na hotel byl tak trošku jiný, než klasická jízda automobilem, na které jsem zvyklá (silnice má nějaké pruhy?, červená je přece jen barva). A třešničkou na dortu byl noční klub v přízemí našeho hotelu (tentokrát tedy spíše botelu). Jako hudba byla fakt dobrá a možná z únavy jsem měla menší tendence si tam jít trsnout, ale nějaké zbytky rozumu převážily a nakonec vyhrála hotelová postel a spánek. 

Nechci tu být ale jen negativní a rýpavá. Samotné město Kyjev nás velmi překvapilo, a to zejména jeho čistotou (jo, čekali jsme to daleko daleko horší). Asi by to chtělo na jeho pořádný průzkum déle, než jeden den, nicméně i tak se mi město moc líbilo. Zase úplně něco jiného, než západní či severská města. Téměř všude na památkách je k vidění mramor nebo zlaté zdobení. Ulice jsou tak široké a náměstí tak velké, že jsem občas jen nevěřícně koukala. A vše je levnější než u nás. Něco dokonce až tak, že nás i napadlo, jestli se někde nestala chyba (lístek na metro za 4 Kč, jakože what?! 😊 ). Takže se vlastně jedná i o skvělé místo na nákupy. 😊

Další den nás pak očekával Černobyl, ale o něm až v některém z dalších článků. 😊





Praha - 1138 km vzdálená. :)














P.S: Jo a jen tak mimochodem, fakt si nekupujte letenky z/do polské Vratislavi. My to udělali a už opravdu #nevermore! Protože dostat ze z letiště do Prahy, to bylo vážně něco (a občas to už ani nebylo vtipný). Takže my už příště jen odlety z Prahy a přílety do Prahy. 


Vaše Mája ♡

0 komentářů