Marseille | France

0:39


Už jsem Vám říkala, že jsem cvok do věcí spojených s Francií a francouzštinou? ... Jo, já vím, že asi stokrát. 😊 A tak je asi jasné, že když jsem nastupovala s kamarádkou do letadla směr Marseille, těšila jsem s jak malé dítě na Matějskou. Ano, samozřejmě, že když jsem o své plánované cestě řekla doma, tak byli všichni velmi nadšení / zděsili se a první otázka zněla "Myslíš to nejšpinavější město ve Francii?". Ale já doufala, že to nebude horší než třeba Neapol (článek zde)... A naštěstí opravdu nebylo. I když se po zemi nějaký ten odpadek válel, nebylo to nic dramatického a pokud tento fakt přehlédneme, je Marseille určitě krásné město s ještě krásnějším starým přístavem (Vieux-Port). Celý výlet byl moc fajn a obě dvě jsme si ho moc užily! Město jsme doslova prolezly 'skrz naskrz', viděly jsme vše, co jsme chtěly a nakonec i to, co nechtěly. 😊 Fotky řeknou určitě nejvíc.
Více zážitků a informací jsem sepsala na web DokonalaZena.cz, článek zde: "Deník cestovatelky: Marseille". A nebojte se do tohoto města vydat také. Stojí za to! 😊

Den první - přílet a večerní procházka:







Den druhý - návštěva Frioulských ostrovů:

Jeden z mnoha typických jihofrancouzských trhů.




Le Vieux-Port, neboli Starý přístav.






V dáli se nachází známá pevnosti If.


Les Îles du Frioul, neboli Frioulské ostrovy.













Oukej, dobře přiznávám, ta voda byla "lehce" studená. :)


Den třetí - výšlap na nejvyšší bod a koupání:





Panoramatický výhled od baziliky Notre Dame de la Garde.









Tohle si dávám snad pokaždé, když jsem u moře. Říkám tomu 'smažení červi', správný název je však Churros.


Den čtvrtý - odlet:



Vaše Mája ♡

2 komentářů