Liberec, Jablonec | Czech republic

15:08


Odjet na víkend do Liberce (ano opět 😊) přišel tak nějak nečekaně. Byly totiž levné jízdenky s Flixbusem. A tak jsme vyrazili. Liberec mám ráda, vlastně ani moc nevím proč, ale tak nějak se mi to město prostě líbí. Připadá mi takové poklidné a jezdím do něj ráda. Tentokrát jsme dorazili kolem šesté hodiny, jelikož jsme z Prahy kvůli mé sobotní dopolední angličtině vyjížděli až ve čtyři odpoledne. Měla jsem vyhlídnutý jeden podnik, kam na večeři, nicméně v sobotu mají bohužel jen do 15 h, takže jsme nakonec vyrazili do jiného. A zde se mi opět potvrdilo pravidlo, že všechno zlé je k něčemu dobré. Bistro Omam - svět na talíři bylo skvělý! Fakt! A i přítel, který na takovéto, jak on říká "blogerská bistra" není, si večeři pochvaloval (možná to bylo i tím dobrý pivem, ale pššt! 😊). A s žaludkem plným dobrého jídla, je svět vždy najednou tak nějak hezčí. 😊

Pytloun Grand Hotel Imperial - opravdu krásný a stylový




Skvělé jídlo v bistru Omam - svět na talíři - burger s trhaným vařeným hovězím a Vareniky (ukrajinská specialita, skládající se z plněným taštiček bramborou směsí s koprem, červenou paprikou, cibulí a smetanou). Jako zákusek brownies a mandlový dort. Mňam!


Po večeři následovala ještě večerní trávící procházka Libercem. :)

V neděli jsem měla přání projet se tramvají mezi Libercem a Jabloncem, a to konečně za světla. Jestli se to někomu zdá divný, tak možná je, ale mne prostě připadá skvělý jet tramvají mezi městy a část tratě v podstatě lesem. 😊 Po Jablonci jsme dali krátkou procházku a pak zamířili zpět směr Liberec. A na něco malého k zakousnutí zamířili do kavárny Mikyna. Je to v Liberci poměrně vyhlášený podnik a má k tomu právo. Opět jsme si pošmákli a mohli spokojeně vyrazit na zpáteční autobus domů.





Jablonec nad Nisou

Coffee & Food Point Mikyna - mrkvový krém se zázvorem, červené kari s kokosovým mlékem, rýží a citronovou trávou, pivo Kocour a podzimní chai latte. 



A jaké české město máte rádi Vy? 😊

Vaše Mája ♡

0 komentářů