My First Red Coat

9:41


Tak jsem si splnila první přání z mého zimního wishlistu! Jupí! Pořídila jsem si totiž onen červený kabát z Tally Weijl, o kterém jsem tak básnila. 😊 A měla jsem i kliku, že jsem zrovna narazila na slevovou akci Black Friday, byl tak doslova za "pár korun". O to větší radost z tohoto úlovku mám! A moc mile mne překvapilo, jak i příjemný na nošení a hlavně teplý (což já, jako známý zmrzlík, na tohle období rozhodně potřebuju). A pokud se Vám líbí, myslím si, že ho stále v obchodech mají, tak se na něj skočte podívat. 😊 Dále jsem zvolila přiléhavou sukni v midi délce s extra vysokým pasem, ale abych nepůsobila příliš "vážně", zkombinovala jsem ji s veselou košilí s motivem pandy. Tak nějak ke mne prostě sedla. 😊
Jak se Vám můj outfit líbí?

kabát - Tally Weijl, košile a sukně - New Yorker, boty - Deichmann







Vaše Mája ♡

4 komentářů

  1. Miluji červené kousky oblečení a boty, takže tento kabátek je dokonalý :)

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj, moc pekne. Co se tyka vanoc, uz mas vsechny nakoupene? A co by sis prala nejvice k vanocum? ja jsem jeziska poprosila o tuto krasnou skrin se zrcadly - https://www.nabytek-bmark.cz/skrine/skrine-velike/skrin-aga-2d3s-ag40.html tak doufam, ze se na me pod stromeckem usmeje stesti ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, no snad už většinu ano. Nejvíc? Asi tu voňavku Good Girl od Caroliny Herrery - taková stylovka. Jinak já teď spíš potřebuji botník. Skříň je pěkná, libí se mi více v té světlé barvě. :)

      Vymazat