How was my year 2017?

13:36


Začátek nového roku je ideální čas k tomu, začít bilancovat na rokem uplynulým. A jelikož si myslím, že vzpomínat se má pouze na ty hezké věci, budu si připomínat ty (resp. některé z nich, a to hlavně týkající se cestování a jídla - mých dvou velmi oblíbených činností 😊). Při mé "dokonalé" paměti to sice bude asi a trošku fuška, ale s pomocí mého Instagramu jdeme na to. 😊

P.S: Při jeho prohlížení jsem zjistila, že jsem měla v minulém roce celkem hodně mých "poprvé"...


 LEDEN 

Rok 2017 jsem započala sladce.. chápejte, dojídala jsem cukroví z Vánoc a k tomu dort z mých narozenin. 😊 Na víkend jsem s kamarády vyrazila na lyžovačku do rakouských Alp, na Hochficht. 



 ÚNOR 

Můj 'taneční' měsíc. Plesová sezóna pro mne začala pozváním na ples Chrudimské Benátky kde jinde, než v Chrudimi. Zavítala jsem však také do jižní Francie a znovu se podívala do Nice, Toulonu, Saint-Tropez nebo třeba Mentonu na místní Svátek citrusů (Fête du Citron).





 BŘEZEN 

Objevila jsem skvělé a útulné Bistro 8 u Strossmayerova náměstí v Praze, zařádila si na Matějské a započala moji cyklistickou sezónu.



 DUBEN 

Své špíčky jsem válela v lázeňském hotelu Royal v Mariánských lázních. Naopak do těla jsem si dala na horách v rakouské lyžařské oblasti Mölltaler Gletscher. Objevila jsem boží kavárnu EMA Espresso bar a bistro Cacao Prague. Také u mne na konci měsíce proběhla má první UGO očista (kterou jsem měla trošku problém dokončit a nakonec byla moc ráda, že si už mohu dát pevnou stravu 😊).







 KVĚTEN 

Asi jsem se musela zbláznit, ale vydala jsem se do jižních Čech na, pro mne, v tu dobu zatím asi nejdelší cyklovýlet v životě. Celkem přes 80 ujetých kilometrů ve dvou dnech (pro někoho možná trapné, ale za mne v tu dobu celkem záhul, hlavně na zadek že jo 😊). Poprvé jsem taky vyrazila na lodičky na Vltavu. 




 ČERVEN 

Konečně jsem se dostala do už dlouho plánovaného bistra Cafefin. A rázem se z něj stalo jedno z těch fakt TOP bister, která se dají v Praze najít. 😊 A následně mne čekala cesta do Vídně, kterou jsem prolezla skrz naskrz. 




 ČERVENEC 

Zavítala jsem do Mnichova a poznala krásy tohoto německého města (a dovezla si slušnou zásobu smoothíček Trué Fruits 😊). Na Čechy jsem ale nezanevřela, s kamarádkou strávila prodloužený víkend na Seči, prožila spousty nezapomenutelných chvil a dala si životní předsevzetí užívat si svůj život naplno!




 SRPEN 

Strávila jsem několik hodin v autě, abych navštívila Ostravu, ve které mne nejvíce zaujal areál bývalých Vítkovických železáren. A pak i několik hodin v letadle, to zase kvůli italské Neapoli





 ZÁŘÍ 

V rámci charitativního běhu TeriBear jsem si zaběhla svůj první (ano opět premiéra) půlmaraton! I když jsem pak nemohla vstát ani ze záchoda, byla jsem (a vlastně stále jsem) na sebe dost pyšná. A ani jsem si nestihla vyzout tenisky a už jsem seděla v letadle a mířila s kamarádkou do francouzského Marseille. Zpátky v Praze jsem pak poseděla v dalších skvělých kavárnách, a to ve Vnitroblocku a Parlor Café. 






 ŘÍJEN 

V říjnu jsem na kole projezdila Holandsko. Resp. Den Haag, Amsterdam a Eindhoven.




 LISTOPAD 

Listopad se nesl ve znamení výročních oslav. Taneční soubor Lučinka, ve kterém již nějaký ten pátek působím, totiž slavil třicáté výročí své existence! Lučinka forever!



 PROSINEC 

Závěrem roku jsem strávila víkend v Liberci, konečně se v něm dostala do kavárny Mikyna a svezla se tramvají mezi Libercem a Jabloncem. Zpět v Praze vyzkoušela další dvě skvělá bistra (Waf-Waf a Café Letka), skvěle jsem se pobavila na firemním Vánočním večírku ve stylu Jamese Bonda, Vánoce oslavila s rodiče a na Silvestra odletěla do Švédska. Ale o tom se dozvíte až v některém z následujících článků... 😊








Samozřejmě během roku proběhlo i spousty momentů, kdy bych se nejraději na všechno vykašlala, nevylezla z postele nebo se někam hluboko zahrabala. Naštěstí převažovaly ty pěkné chvíle a já doufám, že rok 2018 bude minimálně stejný! 😊 A i vám přeji ještě jednou krásný celý rok 2018!

Všechny články jsou k dispozici po rozkliknutí odkazu, vztahující se k danému tématu.

Vaše Mája ♡

2 komentářů

  1. Ájo, užívala jsi-si:)-užíváš si:-) a co je důležité UŽÍVEJ SI:)))) je to bezva Jit-Kač

    OdpovědětVymazat