Me & My Office space

16:33


Jsem jeden z těch mnoha lidí, kteří pracují v kanceláři. Sedím v open office spolu s dalšími několika kolegy a kolegyněmi. Je samozřejmé, že pokud máte svoji vlastní kancelář, pracuje se Vám lépe už z důvodu, že nejste rušeni (i nechtěně) ostatními spolupracovníky. Existují ale i možnosti, jak si pracovní prostředí zlepšit a celý den v kanceláři zpříjemnit (a to i když máte svoje pracovní místo doma). Nevíte jaké? Zkuste si přečíst článek "Pracujete v kanceláři? Zpříjemněte si v ní pobyt" a nechte se inspirovat. Třeba už zítra bude Vás 'kancelářský' pracovní den lepší. 😊


Vaše Mája ♡

3 komentářů

  1. Pěkná kancelář :-) . Já jsem měla skoro rok home office, ale bylo to jen provizorní, tak jsem si domácí kancelář nezařizovala. Měla jsem jen notebook na jídelním stole. Ten mi k práci stačí. Po Novém roce jsme se už vrátili zpátky do kanceláře, tak jsem ráda, protože se mi tu pracuje mnohem lépe než doma :-) . Za tu dobu, co jsme tu nebyli, tak nechal ředitel vylepšit ozvučení v místnosti, tak už se tu tolik nerušíme jako dřív :-) .

    OdpovědětVymazat
  2. Je to moc pěkné. Já jsem na home office už druhým rokem, tak taky přemýšlím, jak zařídit home office. Nebo spíš už ji mám zařízenou, ale člověk to pořád tak nějak vychytává. Začal jsem na gauči u konferenčního stolu, ale to jsem vydržel asi týden. Pak jsem musel zařídit klasický pracovní stůl s dobrým osvětlením a ještě pořídit ergonomickou židli. ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám třeba home office vlastně od té doby, co jsem začala podnikat. Můžu si dovolit vše dělat online a nepotřebuji pro své podnikání ani fyzické sídlo firmy, takže vlastně pořád pracuji z domu. Mám tu takovou menší kancelář, abych měla práci oddělenou od rodinného života. Je to super, protože ji mám zařízenou přesně podle mých představ. :)

      Vymazat