Lady on the hillock

9:59


Ano, zřejmě jsem vypadala jako blázen, když jsem po těch loukách pobíhala ve vysokých botách na klínku a minisukni, nicméně jsem si řekla, že tady by se hezky nafotil další #ootd.
Z celého outfitu asi nejvíce zaujme černobílá pruhovaná sukně. Je ušitá z neoprenu, takže krásně drží svůj tvar a nelepí se nepříjemně třeba zadek (jistě znáte klasickou situaci, když sedíte např. v prostředku hromadné dopravy, je teplo, a vy po postavení se máte nalepenou sukni přes celou zadnici 😊), takže je vhodná právě na teplejší dny. A stačí ji zkombinovat již pouze s jednoduchým svrškem a ideálně botami na podpatku či klínku a je hotovo. Do města na odpolední schůzku rychle a jednoduše vytvořený outfit.


sukně - Mim, tílko - Guess, boty - Naf Naf, brýle - z dovolené






Vaše Mája ♡

4 komentářů

  1. musím uznať, že máš nádhernú postavu a taký typ oblečenia ti nesmierne pristane! :).
    ale... outfit mi príde trošku nudný... hlavne tú sukničku som videla už toľko krát...
    inak tielko má krásnu farbu a okuliare skvelý tvar a nič nemení na veci to, že si na fotkách úplne božská! :).

    KEJMY ♥.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, děkuji za názor. Máš pravdu, sukni jsem také již párkrát viděla, asi to bude tím, že jsem ji kupovala již před několika měsíci a tak už to není úplná "novinka". :-) Jinak děkuji za pochvalu mé postavy. :-)

      Vymazat
  2. Náhodou ti to sekne a sukně je super. Klidně po louce poletuj dál! :)
    Ejnets in Lisboa

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, děkuji. No v těchto botách radši ne, nicméně když si vezmu tenisky nebo žádné boty, tak se po nějaké ráda občas proběhnu. :-)

      Vymazat