Seč | Hotel Jezerka | Czech Republic

8:50




Když jsem v autobuse při zpáteční cestě přemýšlela nad mým právě uběhlým víkendem, stráveným v klidné české přírodě, napadlo mne, že to byl jeden z těch, na které určitě jen tak nezapomenu.
Začal v sobotu, kdy jsem si to celá natěšená šlapala na nádraží, kde na mne čekala kamarádka. Společně jsem pak nasedly na vlak směr Pardubice, poté na druhý směr Chrudim a v poslední řadě nás můj kamarád odvezl právě z Chrudimi k vodní nádrži Seč v Železných horách. Svítilo sluníčko, počasí tedy bylo krásné a vydrželo nám v podstatě po celou dobu našeho pobytu. Jakmile jsme se ubytovaly v hotelu Jezerka, vyrazily se vykoupat. I když byla voda studená, prolenošily jsme na dece pár hodin. Večer byl plán jít navštívit místní diskotéku do klubu Winter, ve které se právě v sobotu měla konat Foam Party, resp. pěnová párty. Nikdy jsem na žádné nebyla a o to víc byla zvědavá. Nejprve teda nic moc, spíše nuda, později kolem půlnoci se ale akce rozjela a já odcházela s od pěny promočeným oblečením. 😊 Následující den se už nesl ve znamení relaxace (a vzpamatovávání se z předešlé noci 😊). Plavání v bazénu, sauna a pára nemohly na našem programu chybět. Když jsem další den odjížděla, řekla jsem si, že se tam musím rozhodně ještě někdy vrátit. Avšak na delší dobu. Protože lokalita, resp. příroda kolem, je nádherná!


hotel Jezerka







romantika

Pěnová Párty v tanečním klubu Winter

snídaně byla luxusní - domácí lívance s tvarohem a teplým ovocem





Tak šlo se i normálně postavit, ale to by byla přece nuda. :)





Vaše Mája ♡

1 komentářů

  1. Krásné fotky :-) . Jak já už se těším, až bude zase léto a budeme se moct koupat v bazénu. Zima mě vůbec nebaví. Naštěstí jsme si konečně nechali udělat zastřešení bazénu , takže se můžeme koupat dýl než jen přes léto. Je to fajn, protože pak nám ta zima rychleji uteče už tak od května se zase koupeme v bazénu :-) .

    OdpovědětVymazat