John Lennon wall

22:46


Konečně přicházejí ty dny, kdy se otepluje, trávíme více času venku a nemusíme se nabalovat až po uši do svetrů a čepic. Stačí nám jen kabát na ranní a večerní pochůzky a běhání přes den vyřídíme rádi i bez něj. Přichází totiž jaro. Vyhlídka slunných teplých dnů. A ty já mám vážně ráda! Tak jsem opět po delší době nafotila jeden z mých #ootd, ve kterém šedé až černé barvy oživuje košile v barvě baby pink (aby nebyla nuda, že jo). Náušnice od TOUS jsem dostala jako dárek a panebože!, jsou vážně krásné a roztomilé! Doufám, že se tato sbírka brzy rozšíří. Jo a konečně jsem sehnala tuhle čelenku. Mám ještě jednu stejnou v béžové barvě a oblíbila jsem si je tak, že je možná budu nosit i v létě... 😊

A jaký je ten váš nejoblíbenější jarní outfit, ve kterém zvládáte všechny běžné denní povinnosti?

kabát - Reserved, košile - H&M, sukně - Nanushka, kabelka - Guess, čelenka - AliExpress, náušnice - TOUS







Vaše Mája ♡

0 komentářů