COLMAR | FRANCE & BASEL | SWITZERLAND

17:42


Cestovatelské "mezipřistání" mne tentokrát zavedlo do francouzského města Colmar, ležící na východě nedaleko Strasbourgu. Můj hlavní cíl byl samozřejmě řádný odpočinek (ale znáte mne, to já přece moc neumím) a zavítání do tohoto alsaského městečka plného krásných památek se svoji typickou architekturou. 

Za mne asi zatím jedno z nejlepších ubytování najdete na severu Colmaru, v hotelu Ibis Styles. To že má bazén je samozřejmě moc fajn, ale jelikož se nachází ihned u letiště pro malá letadla je skvělé! Je totiž super ráno během snídaně pozorovat jejich přílety a odlety. 




Colmar a jeho malebná část La petite Venice.






Jelikož se Colmar nachází jen necelých 70 km od Švýcarska a zároveň i Basileje, neváhala jsem a navštívila ji také.




A taktéž okolní městečka a vesničky jsou velmi malebné. Jako např. Bergheim. Moc příjemné musí být třeba i objíždět a poznávat je na kole.




Úplně mne láká do tohoto kraje vyjet i příští rok, třeba na ty kola. Tak snad to vyjde! 😊


Vaše Mája ♡

0 komentářů