VARNA | BULGARIA

9:54


Na jedné internetové stránce, která se zaobírá cestováním, jsem četla, že "Třetí největší bulharské město zaujme katedrálou, pláží i zlatem". A jelikož do Bulharska prý už jaká malá holka jezdila moje mamka (v té době to totiž byla jedna z mála zemí, kam se dalo na povolenku dostat) a nízkonáladovka WizzAir zavedl novou přímou linku Praha - Varna, na pár dní jsem tam odletěla.




Odedávna byla Varna důležitým přístavem, ať již pro obchodní nebo vojenské lodě.


Po celém městě běhá spousta opuštěných koček a psů. Takže to pro mne, jako pro milovníka těchto zvířat, byl celkem zážitek. To víte, že jsem chtěla zachránit snad všechny, ale to bohužel nejde, tak jsem jich pár alespoň jednou nakrmila.





Bohužel musím konstatovat, že samotné město mne téměř vůbec nezaujalo a byla jsem zklamaná také z onoho "zlatého písku", jak se také místní oblast nazývá. Bohužel Bulhaři asi nejsou úplně čistotný národ a tak byl všude bordel a také dost odpadků. Možná, že je to mimo město jiné, tam jsem se ale během těch pár dní nedostala.



Přímo v centru se nacházejí pláže, ať již zpoplatněné nebo s volným vstupem. Abych se přiznala, tak jsem žádný rozdíl, snad kromě lehátek, mezi nimi neviděla. Dále od centra jsou pak již všechny pláže volné, je tam také několik pláží pro nudisty.



Kavárna 43.12 Cafe patři mezi ty nejstylovější (chápej nejhipsterštější) v celém městě.


A naopak v Port Cafe Varna vám na přání přichystají to nejstylovější kafe! 😊

And where should I travel to next? We will see...



Vaše Mája ♡

1 komentářů

  1. Varna je super. :) Bulharsko obecně je fajn destinace, jen to člověk nesmí chtít proležet na pláži nebo u bazénu v resortu od Alexandrie. :) My jsme takhle Bulharsko projeli díky tomu, že se mi vydařila investice do zlata, takže jsem si mohl dovolit nechodit měsíc do práce a ještě zbývaly peníze. :) Takže to bylo prostě fajn. :) Hodně milí lidi, krásná příroda, na moře byl samozřejmě taky čas. :)

    OdpovědětVymazat