Dos Mundos | Café Letná

10:03


Chodíte rádi s přáteli posedět do příjemných kaváren? Milujete čerstvě upraženou, umletou a voňavou kávu plnou chuti? A zároveň umíte ocenit netradiční interiér? Tak to Vám vřele doporučuji navštívit kavárnu Dos Mundos! Nachází se v Praze na Letné (ulice Milady Horákové), je tak i skvěle dostupná nejen veřejnou dopravou. 

A proč ji mám tolik ráda? Ano, skvělou kávu samozřejmě nabízejí i jiné kavárny (články (zde a zde) o nich jsem zveřejňovala nedávno), nicméně v této mají jedno velmi netradiční interiérové řešení sezení. Mají zde totiž houpačky!! Ano, čtete správně. Posedět tak můžete nejen u klasických stolečků s židlemi, ale také na houpačkách! A i když se to může zprvu zdát jako velmi nepraktické, za mne je toto řešení fakt TOP a ORIGINÁLNÍ (a skvělé pro sociální sítě, že?)! Takže já to tam miluju! 😊 A vy můžete začít taky. 

Tak už víte, kam vyrazíte na kávu příště?... 





Vaše Mája ♡

1 komentářů

  1. Teda docela ti to sluší. :) To musím přiznat. Jsem se teď taky přestěhovala do většího města. Našla jsem si práci v call centrum a tak začínám nový život. A teda musím říct, že Brno mě fakt moc baví. Kavárny, hospůdky... O mnoho lepší než na vesnici. :) Užívám si to. :)

    OdpovědětVymazat