Port Camargue | France

10:19


Tak jsem zpět na místě činu. Tohle místo je mi tak moc dobře známé, že bych sem snad trefila už i poslepu. A mne čeká dlouhých patnáct dní. 15 dní sportování, plavání, ale i relaxování (doufám). 😊 ...

Tak toto jsem si přesně myslela, když jsem dorazila do pokoje a zadívala se z terasy směrem na přístav. Od té doby už však nějaký ten den uběhl a já jsem bohužel zpět v Praze. No co se dá ale dělat... Jižní Francii už mám zase jen ve vzpomínkách a na fotkách. A o některé bych se s Vámi ráda podělila. Nicméně i tak doufám, že tam zase jednou vrátím. Je t'aime, la France!













Udělali jsme si jednodenní výlet do pozoruhodných jeskyň Grotte de Clamouse a ke starobylému románskému mostu Le Pont du Diable, který se řadí mezi nejstarší mosty tohoto období. Pod ním protéká krásná řeka, a tak jsme koupáním samozřejmě moc neváhali.











Plameňák patří mezi znaky kraje Camargue. Jde o rozsáhlou oblast slaných mokřadů, kde žijí právě nejen již zmínění plameňáci, ale také i bílých koní.


Každý rok se slaví po celé zemi 14. červenec jako výročí pádu pevnosti Bastily.




#coffeetime








Vaše Mája ♡

6 komentářů

  1. Ájo voda dobrý,musela jsis to užít,ale já slyšela,že jsis užívala i jiných radovánek a to ,že jsi pilotovala"řídila"letadlo.Jak to napadlo i tebe,nevím,ale Radky Petr 31.7.lítal stejně jako ty a Radka od 3.8.aby se to nepletlo se učí lítat na KŘÍDLE.Já teda nevím,ale nenašla by se jiná zábava aby šetřila vaše rodiče- myslím tím NERVOVĚ- šetřila.A mám nápad, co takle POTÁPĚNÍ????? :-))) koho to napadne jako prvního.:-) Jit-Kač :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Když mne spíš láká ten vzduch, než voda. :-) A já to rodičům řekla až poté, co jsem se bezpečně vrátila na zem, takže ty nervy jsem jim asi trošku ušetřila. :-)

      Vymazat
  2. Ájo,no právě,máma říkala,že jsi jí to "napráskala"až když bylo odlítáno.Ale je jasný že s toho byla dost překvapená.Asi jako já,když se Radka podřekla co mají s Petrem naplánováno na dovču.Ještě budu mít tři dny nervovou "soustavu" v pozoru.Ale zase,budete mít krásné zážitky a vzpomínky.Ájo,když né potápění a máš radši vzduch co takle skok padákem?:-)prosím hlavně ten návrh neber vážně:-o !!!!!!!!!:-) :-) Jit-Kač

    OdpovědětVymazat