On the Rails...

10:33


Zajít se podívat na zavřené a již pár let nepoužívané nákladové vlakové nádraží, a ještě k tomu na něm nafotit outfit, mě snad nikdy v životě nenapadlo. Jednoho dne se ale tak přihodilo, že se právě toto žižkovské nádraží stalo součástí moji 'pobrančové' trávicí víkendové procházky po Praze. I přesto, že jsou jeho budovy od roku 2010 prohlášeny za kulturní památku, moc lidí sem nezavítá. A to se mi zdá škoda, protože duch tohoto místa je opravdu nezaměnitelný (a zdál se mi až tajemný). Jeho návštěvu Vám rozhodně doporučuji, a to v co nejbližší době. V těsné blízkosti nádraží je totiž bohužel v blízké budoucnosti plánována výstavba administrativního komplexu, který by mohl charakter celého místa narušit.



crop top tričko - Zara, kraťasy - Textile house second hand, tenisky - La Halle








A ještě pár fotek samotného nádraží:


Vaše Mája ♡

1 komentářů

  1. Ájo, když takle běháš po těch "památkách"nebyla jsi-či nechystáš se do ČKD NAFTOVÉ MOTORY na Smíchově v Křížové ulici učinit též prohlídku?Já tam prožila 28 let a docela by mě zajímalo co tam vlastně je :-o To je jen tak nápad,třeba by to zajímalo i ty lidi co to tam znají jako já :-) Ale domácí úkol to není,fakt není :)( a co ten skok padákem,nebude? prosím tě radši ne-ano?:-) Jit-Kač

    OdpovědětVymazat