Lipno, Český Krumlov | Czech Republic

13:55



Mám takový malý velký pocit, že se můj blog stává čistě cestovatelskou záležitostí. Jsem totiž buď někde na cestách, nebo v práci a na jiné články nemám bohužel jak čas, natož energii. Ale já to tak miluju a asi bych zatím neměnila. 


Na Lipno jsem vyrazila s kamarádkou a byla to docela jízda (hlavně teda sobota večer, ale o tom přece život taky je ne? 😊 ). Náš hlavní cíl byla Stezka korunami stromů, na které jsme do té doby ani jedna zatím nebyla. I přes chladnější vítr byl ten výhled báječný (moje instadušička předla blahem), stejně tak jako dvanácti kilometrová procházka od auta ke stezce a zpět (Protože přece nejsme lemry, že jo! A taky #zahezkejzadek přece!). Ubytovaní bylo zařízeno v útulném rodinném penzionu Stříbrný vítr. A i když mi večeře nepřišla nijak báječná (ta grilovano-uzená ryba nebyla příliš dobrá a hlavně byla studená), vynahradila ji velmi příjemná uvolňovací masáž zad (mmmmmm 😊 ). A v tomto penzionu nabízejí právě také koktejl Stříbrný vítr, jež má prý omlazující účinky. No ráno jsme se jako miminka neprobudily (spíše dost naopak po večerní akci), ale i tak stojí za ochutnání. Po cestě zpět domů jsme se zastavily ještě na čumendu v Českém Krumlově. Jako ale řeknu Vám, že bych tam už podruhé asi nemusela (těch turistů tam bylo stejný počet jako v Praze, ale na ploše x-krát menší). Možná mimo sezónu, ale ta tam bude asi stále...


A i když cesta domů byla nakonec trošku náročnější, než jsme čekaly, vlastně to ani nevadilo, protože když je skvělá hudba, vše jde vlastně tak nějak lépe. 😊 Já jsem pár dní na to odlétala zase dále, ale o tom až příště. Takže zatím ahóój! 








Český Krumlov





kavárna a pražírna Ideal coffee v Českém Krumlově

Vaše Mája ♡

2 komentářů

  1. Moc pěkné fotky :-) Český Krumlov je nádherné město.

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, děkuji děkuji :-)
      Město samo o sobě ano, ale ti turisti... no jo :)

      Vymazat