Mallorca | Balearic Islands | Spain

9:37


Sedím v kanclu a přemýšlím. Oči trošku vlhké. Přemýšlím, jestli jsem neudělala největší chybu svého života (kdo ví?). Přemýšlím o tom, co se v posledních několika dnech událo. Vlastně toho zase nebylo tolik, o to víc silnější však zážitky byly. Takhle zpětně mi vlastně většina z nich připadá pozitivních, některé však nebyly zase tak šťastné (a zasáhly mě daleko víc, než jsem sama předpokládala). Abych se přiznala, nemám nyní moc náladu zde psát o tom, jak skvělá byla má poslední dovolená. Nicméně ona skvělá byla a věřím, že po čase mi to přijde taky tak... A proto vám sem z ní dám alespoň nějaké random fotky. Mohou sloužit třeba jako inspirace, kterou destinaci pro příští dovolenou zvolit.






procházka hlavním městem Palma





skvělý oběd v podniku La Molienda

monumentální Catedral de Mallorca




přístavní městečko Port d'Andtratx na jihozápadě ostrova




Vespa tour








Vaše Mája ♡

3 komentářů

  1. Na Mallorcu mám moc krásné vzpomínky. Musím tam zase zaletět, ale asi až příští rok. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ájo,když "ti"táta zrušil bazén na chatě,tak se ti vůbec nedivím,že jezdíš za"větší louží":-) Ale jak jsem tak koukala tak jsem FAKT KOUKALA :-O (to je pusa dokořán,to kdyby jsi náhodou nepoznala):-)musela to být "modrá"nádhera.A proto se drž hesla:užívej pokud to jde,co si prožiješ a užiješ ti nikdo neveme!!:-))) Jit-Kač

    OdpovědětVymazat
  3. Také mám na Mallorku moc krásné vzpomínky...

    OdpovědětVymazat