Znojmo | Czech Republic

10:12


Z teplých zahraničních krajin jsem zavítala do těch teplých českých. Vydali jsme se na čumendu do jihomoravského Znojma. Naposled jsem v něm byla ještě jako dítě (no nebo dospívající dívčina, kterou v tu dobu okolí moc nezajímalo...), a tak jsem měla v plánu se do této "Malé Prahy", aneb jak je Znojmo také nazýváno, zajet na víkend podívat. A konečně se mi to podařilo minulý víkend! Jen to počasí nám sice moc nevyšlo, v podstatě bylo stále buď jen zataženo, nebo do toho ještě pršelo. Ale zase jsem alespoň měla důvod vytáhnout svoji růžováckou pláštenku... 😊




Červený železniční most patří mezi největší cihlové mosty v České republice.

La Familia Café - jedna z nejlepších kaváren ve Znojmě.




Loucký klášter, založený roku 1190, je prohlášen za národní kulturní památku.




Vaše Mája ♡

2 komentářů

  1. Moc pěkné fotky :-) zaujala mě ta kavárna. No jo, já jsem na tu kávu :-D

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc! :-) No to já jsem právě taky. :-D

      Vymazat