My preferred travel clothing

11:04


Hned po sportování (a ehm kavárničkách?) je cestování můj nejoblíbenější koníček a činnost. Ale to se ví, že s poznáváním nových míst se pojí také doprava, která je s cestováním nutně spjatá. Na takovéhle dlouhé posedávání po autech či letadlech (popř. i občasnému nevyhnutelného polehávání po letištích) je lepší mít na sobě něco pohodlného, než doslova trpět v těsných kalhotách nebo šatech. A jaké jsou tedy moje nejoblíbenější travel outfity?

Na prvním místě se umisťují volné látkové kalhoty s pohodlným tričkem nebo tílkem. Pokud je extra teplo, volím samozřejmě radši jejich kratší variantu, takže ideálně tenčí látkové kraťasy. V letadle mám vždy při ruce nějaký ten svetr nebo cardigan, kdyby mi bylo chladno, stejně tak jako v létě ponožky (nohy v teple především že jo).😊 V sukni obecně moc ráda cestování nemám, i když na ven je mi pohodlná. Přece jen v ní musíte sedět tak nějak na slušňáka, což se mi tedy třeba zejména v autě, moc nechce. 😊 A šaty jsou stejný případ jako sukně. Takže u mne vyhrávají na plné čáře rozhodně kalhoty a trička, čím více oversize a comfy, tím opravdu lépe.

A jak to máte s oblečením na cesty vy? Řešíte ho nějak extra nebo prostě hrábnete do skříně? 😊

tričko - H&M, kalhoty - Zara, tenisky - Primark





Vaše Mája ♡

0 komentářů