Strasbourg | France

11:11


"Bienvenue à Strasbourg!" hlásá cedule na jednom z domů. A vítá nás velmi pěkně! Jsme opět v mé milované zemi, ve Francii. Na začátku léta jsem si totiž řekla, že alespoň jednou za měsíc vypadnu někam za hranice a budu poznávat, poznávat a zase poznávat (a pít kávu a ochutnávat jídlo samozřejmě 😊). Zatím se mi to myslím celkem daří. Posledních několik let je totiž za mne lepší filozofií koupit si raději letenky, než drahou kabelku či boty. V hlavě mám totiž ještě tolik vysněných destinací, tolik cílů, kam bych se ráda podívala. Ale když máte jen víkend, tak to chce zvolit nějakou bližší destinaci. A do Strasbourgu jsem se chtěla podívat už dlouho. Proto jsme v pátek po práci nasedli do auta a rozjeli se právě jeho směrem. 

Nejvíce mne zajímala oblast La petite France, neboli malá Francie, která je známá svými pitoreskními domky kolem řeky Ill a jejími rameny. Samotné centrum, do kterého La petite France také spadá, stojí na ostrově Grande Îlle, který se nachází právě mezi dvěma rameny výše zmíněné řeky Ill. A ty domky jsou vážně krásné a některé mi připadaly až roztomilé (divný, já vím 😊). 













gotická katedrála Notre-Dame



Na kávu či ranní snídaní se doporučuji zastavit v Café Bretelles, do její pobočky v ulici la Rue Fritz. Obsluha je moc milá, káva vynikající a jejich domácí pečivo také.





Už se zase těším na další cestu do (ne)známa. Letenky máme, takže už jen přijít včas na to letiště (kdo mne zná, ví... 😊).

Vaše Mája ♡

0 komentářů