Nuremberg | Germany

9:30


Hledáte zahraniční město, které ještě před Vánoci navštívit, nasát jeho atmosféru, pěkně nakoupit a nejlépe, aby bylo v dojezdové vzdálenosti pár hodin? V Drážďanech i Vídni už jste byli? Otočte pohled na západ a vyrazte do Norimberku. Pouhé tři hodiny jízdy autem z Prahy naleznete nejen krásné město, ale také pravou vánoční atmosféru na jednom z největších vánočních trhů v Bavorsku.

Já jsem se v něm ocitla o tomto víkendu a přiznávám, že jsem byla velmi mile překvapena. Moc jsem od města neočekávala, ale nakonec to byl moc príma výlet a víkend.




Na celý den je třeba se samozřejmě pořádně posilnit. Brunch v Deins&Meins doporučuji všemi deseti!




Malebný dům Albrechta Dürera, ve kterém se dnes nachází muzeum věnované právě tomuto německému malíři.

Kouzelný císařský hrad Kaiserburg. Z jeho hradeb je daleký výhled na celé město a okolí.






V tomto ročním období se vánoční atmosféra linula téměř z každého koutu. Vánoční trh na náměstí Hauptmark byl opravdu velký (na můj vkus možná až moc) a zářivý.



Celkově má Norimberk zajímavou a bohatou minulost, a i když došlo během druhé světové války k jeho značnému poničení, byl zcela obnoven a vy do něj tak můžete zavítat i opakovaně bez obav, že se tu budete nudit. 


Vaše Mája ♡

0 komentářů