GOLDEN SANDS | BULGARIA

17:11

Po téměř roce jsem se opět ocitla na tom stejném "místě činu" - v Bulharsku, na letišti ve Varně. Jelikož jsem v ní minulý rok strávila akorát několik dní, tak jsem se letos rozhodla zůstat déle a podívat se také po okolí. A to zejména do známého přímořského letoviska Zlaté písky.








Jedním z navštívených zajímavých místo v okolí bylo starobylé město Nesebar, které má svou "starou" část na ostrově.






Mys Kaliakra je místo, kde útesy nad mořem dosahují výšky až sedmdesát metrů nad jeho hladinu. Zároveň také poskytuje nekonečné výhledy na moře.



Město Balchik, nedaleko mysu Kaliakra.



Místní rozhledna. Asi pouze pro odvážlivce. I když byla bez okenních výplní, i tak se vlivem větru dost houpala.



A řeknu vám tajemství - právě teď jsem plánovala, že tam budu znovu. Bohužel to nějak nevyšlo, ale třeba se ještě někdy s touto oblastí uvídím. Nebo s tím milým pánem, který hlídal parkoviště a vždy, když jsem kolem něj běžela, mne radostně zdravil a přál hodně zdaru. 😊


Vaše Mája ♡

0 komentářů