SICILY | ITALY

16:25

 

Původní nápad, zaletět se před zimou ještě na pár dní ohřát do tepla, špatný asi nebyl. Tak třeba na Sicílii přece musí být teplo skoro pořád, na začátku října kór. No… nevím jak vy, ale já 20 stupňů za moc velké teplo nepovažuji, k tomu dost časté silné slejváky a studený vítr. Asi to chce příště vyrazit o nějaký ten týden dřív (nebo si lépe přečíst průměrné měsíční předpovědi na netu). Ale je třeba to brát z té lepší stránky – vypadla jsem na pár dní z domova, viděla jinou přírodu, města, lidi a v neposlední řadě třeba i v půjčovně aut na letišti zjistila, že mám už téměř rok propadlý řidičák a asi by se celkem hodilo si jít zažádat o vydání nového.









A kde se ubytovat? My letěli na západní pobřeží ostrova, takže jsme bydleli tam, jelikož Sicílie má napříč přes 300 km a přejíždět ji celou nám příslo dost zbytečné. A ubytování Trenasse u města Marsala bylo moc fajn a příjemné a klidné. Paní domácí je moc milá a připravují skvělé snídaně! 😊


Vaše Mája ♡

4 komentářů

  1. Dvě měsíce jsme na Sicílii strávili vloni. :) A musím říct, že je to krásný stát. Pracovně jsme ji projeli prakticky celou. Katánie, Palermo, Syrakúsy, Corleone... Prostě všechny ty zásadní body. :) A dělali jsme tam jako firma prezentace na videokonferenční systémy. Jen bych si tady možná povzdechnul nad tím, že Sicílie je sice krásná, ale Sicilané jsou fakt hrozní lidé. :D Lenoši. :D

    OdpovědětVymazat
  2. Na Sicílii jsme byli s partou kamarádů minulé léto a musím říct, že mě to zas tak nezaujalo. Příroda je úplně suchá a všude hoří, Sicilani moc neumí anglicky a navíc se nás, jako turisty, snažili dost často okrást. Letos místo toho pojedeme do Itálie do hor, na nějakou pořádnou tůru. Už se na to moc těším. Koupila jsem si na ti nové trekingové boty, tak snad to v nich zvládnu.

    OdpovědětVymazat
  3. Nádherné fotografie, které mi připomněli, jak jsme byli s manželem na Sicílii před dvěma lety. Přemýšlíme, že tam opět brzy pojedeme, ale letos jedeme na dovolenou do Bulharska, kde si chceme užít turistiku. Proto jsem nám pořídila nové pevné boty a další sportovní doplňky, které bychom mohli potřebovat na našich výletech.

    OdpovědětVymazat
  4. Sicílie je fakt krásná. Byli jsme tam s manželem na svatební cestě a musím říct, že jsem dlouho krásnější ostrov neviděla. Jen je teda škoda, že to teď tak trochu shořelo, myslím ten ostrov. Ostatně to i Tenerife, kde jsme zase pro změnu byli letos. Skoro jako bychom tomu nesli smůlu. :-D No, příští rok se chystáme do Zlína, protože jsme viděli dokument Staré Valašsko, tak doufám, že se nic nepřihodí. :-D

    OdpovědětVymazat