GÖTEBORG | SWEDEN

23:06


Jsou města, která se vám líbí, přijdou vám zajímavá a pěkná. A pak taková, která jsou pro vás pravým opakem. Nemůžu si pomoc, ale Göteborg na mne tak působil. Nevím, zda to bylo ročním obdobím a tedy také počasí, kdy jsme měli pod mrakem, nebo takto město působí i jindy. Ale za mne prostě spíše smutné a tmavé a nudné. Nicméně věřím, že své zastánce si najde i tak, ne všichni jsou asi na sluníčko a barvičky jako já.

Letenky pro přímý let Praha-Göteborg jsou s nízkonákladovou Ryanair cenově velmi dostuplné, přes zimu mají letecký rozpis pátek - neděle, takže na víkendovku ideální. Ceny za ubytování však již taková sláva nejsou, za noc necháte v hotelu cca 1500,- Kč či více, hostely a ubytovny bohužel nevím. My využili služeb hotelového řetězce Best Western, snídaně byla moc dobrá.










O co víc pěkné a zajímavější mi přišel přírodní park Apslätten a hlavně okolí jezera Härlanda tjärn. Jasně, jedná se "pouze" o přírodu, ale jelikož byl Göteborg spíše zklamáním, tak jsme si tam našli alespoň toto. 😊






Vaše Mája ♡
 

P.S: Omlouvám se za horší kvalitu některých fotek, většina z nich je totiž focena na mobil.

3 komentářů

  1. V Goteborgu se odehrávají nejlépe hodnocené knihy v severských detektivkách, to mi nikdo nevymluví. :) Četl jsem Nesboa a spoustu další, Stockholm je fajn, Oslo je taky skvělé. Ale detektivky z Goteborgu jsou fakt skvělé. Jen si teď bohužel nemůžu vzpomenout na tu sérii s těmi vyšetřovateli. :) Každopádně letos v létě bych se tam rád podíval a prošel si některá místa z knížek. :)

    OdpovědětVymazat
  2. V Goteborgu jsem byla zatím jen jednou, ale určitě se tam ještě někdy podívám. Nedávno jsem byla ve Stockholmu, kde bylo docela chladno. Naštěstí jsem si sebou vzala oblečení z vlny, které mě skvěle zahřívalo při mých procházkách po památkách. Mám Švédsko ráda a snažím se ho pomalu prozkoumávat na mých cestách.

    OdpovědětVymazat
  3. Ve Švédsku mě překvapilo to, že jsou vlastně docela dost průmyslově zaměřená země. Jako skoro v každé vesnici jsou montované haly a funguje tam nějaký regionální a lokální průmysl. Což si myslím, že d dělá lidi pospolitější. Nedělají to, že by si tam pouštěli velké korporáty, ale naopak podporují takovou tu pospolitost.

    OdpovědětVymazat